Nieuws

Soleo breidt Groep uit met 4DMC

We zijn blij om 4DMC, hét contactcenter voor goede doelen in Nederland, te verwelkomen binnen de Soleo Groep. Een goede match, ook volgens 4DMC. Lees verder

Klantcontact en pechvolgsysteem centraal voor Euromaster

Michiel Wesselink van Euromaster vertelt over hoe de kwaliteit en flexibiliteit van Soleo de doorslag gaf bij hun keuze Lees verder

Stichting Open Nederland kiest voor Soleo als contactcenter

We zijn trots dat de Stichting Open Nederland voor Soleo Groep heeft gekozen om een contactcenter voor Testen voor Toegang te realiseren. Lees verder

Opt-in: maximale privacy bescherming én kansen in leadgeneratie

Klanten vinden en binden in een tijd van opt-in wetgeving en AVG? Soleo genereert hoogwaardige leads voor opdrachtgevers in diverse markten. Lees verder

Overname HMS door Soleo

Soleo Groep neemt HMS Contact Centers en Customer Care over. Hiermee zet Soleo weer een mooie stap in de groeistrategie van het bedrijf. Lees verder

Wisseling van de wacht

Jasper ter Horst wordt per 1 maart directeur Soleo Business Unit Zakelijk. Met zijn kennis en bevlogenheid gaat hij de BU naar een nog hoger niveau tillen. Lees verder

Customer First in gesprek met Jac Vermeer

"Je moet altijd kwaliteit leveren, dat blijft hetgeen waar je je mee onderscheidt", is het slotadvies van Jac Vermeer in zijn gesprek met CustomerFirst. Lees verder

Specialist in klantcontact

Klantcontact is onze corebusiness, wij verzorgen dit voor bedrijven, zodat zij zich kunnen richten op hún business. Interview met Alco Bosch en Jac Vermeer Lees verder

DDMA verwelkomt Soleo Media als lid

Soleo Media is lid van de DDMA. We hechten belang aan het voldoen aan de AVG/GDPR en kunnen zo een nog actievere bijdrage aan de bedrijfstak leveren. Lees verder
Soleo Contact

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie