GGN tekent contract met Soleo

Johan Vekemans, COO GGN, Willem Bieshaar, CFO GGN en Jac Vermeer, algemeen directeur Soleo hebben hun handtekening gezet onder een drie jarig samenwerkingscontract. Soleo verzorgt voor GGN het eerste lijns klantcontact waarbij de klanttevredenheid en verbetering van de dienstverlening centraal staan.

Het aantal mensen dat moeite heeft om financieel rond te komen stijgt, zeker met de huidige inflatie en stijgende energiekosten. De meeste mensen willen hun rekeningen wel betalen, maar soms lukt dat door financiële of sociale omstandigheden minder goed. GGN gelooft in een persoonsgerichte aanpak, net als de medewerkers van Soleo. Door tijdig in contact te komen en hulp op maat te bieden, kunnen we niet alleen schulden innen, maar ook schulden in de toekomst voorkomen.

De eerste samenwerking van GGN en Soleo startte eind 2020 met een pilot voor het actief benaderen van mensen met een betalingsachterstand. Deze succesvolle pilot breidde zich al snel uit met gesprekken over de eerste lijns opvang. Naast kostenbeheersing en een gegarandeerde bereikbaarheid zijn de flexibiliteit en focus op klanttevredenheid die Soleo biedt, voor GGN belangrijk in deze samenwerking.

Aandacht loont, ook in dit partnership. Beide bedrijven werken continu samen aan verbetering van de dienstverlening. De goede kanaalsturing en duidelijke kwaliteitsstandaard van GGN vormt de basis en Soleo denkt mee in het voorkomen van onnodige contacten en bereidt zich voor op een mogelijke stijging in het aantal contacten. We streven beiden naar persoonlijk contact dat echt waarde toevoegt!

Benieuwd wat we voor uw klantcontact kunnen betekenen?
ContactSoleo Contact
Copyright Soleo Contact Centers B.V. © 2024 beveiligd met reCAPTCHA Positionering door

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie