Soleo Groep versterkt B2B portefeuille door overname Fresh Call Teleservice

De Soleo Groep kondigt op 14 juni 2019 de overname van Fresh Call Teleservice B.V. aan. Hiermee verstevigt de Soleo Groep haar marktpositie in B2B klantcontact.

Fresh Call is een contactcenter dat gespecialiseerd is in zakelijke dienstverlening. Remco Tiemes, de huidige directeur en eigenaar van Fresh Call blijft actief en verantwoordelijk voor de vestiging in Giesbeek “De contactcenter markt is al enige tijd aan het consolideren. In de Soleo Groep hebben wij een solide partner gevonden, waarmee we op het gebied van technologie en innovatie bijblijven in de markt. Daarnaast kunnen we onze klanten een breder kwalitatief serviceportfolio bieden.” licht Tiemes toe.

Jac Vermeer, directeur Soleo Groep vult aan “We hebben in 2018 onze groeistrategie aangekondigd, maar zijn daarbij wel kritisch. Het gaat ons om kwaliteit en synergie en de overname van Fresh Call past hier in. Een gerenommeerd bedrijf met een grote en trouwe klantenkring. Een goede uitbreiding van onze B2B klantcontact activiteiten in Nederland.”

Beiden oprichters van Fresh Call Teleservice, Remco Tiemes en Ilonka Tiemes blijven actief binnen de organisatie. Fresh Call zal de komende periode integreren in de Groep en herkenbaar zijn als een Soleo bedrijf. De medewerkers van Soleo Didam zijn inmiddels verhuisd naar de locatie in Giesbeek.

Benieuwd wat we voor uw klantcontact kunnen betekenen?
ContactSoleo Contact
Copyright Soleo Contact Centers B.V. © 2024 beveiligd met reCAPTCHA Positionering door

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie