Man en robot reiken elkaar de hand

Investeren in digitalisering van klantcontact

FLX en de Soleo Groep bundelen hun krachten in het nieuw opgerichte FLX Solutions B.V.  FLX Solutions richt zich op de inzet van Robotic Process Automation en Chatbots, met name in klantcontactprocessen. De directies van beide bedrijven zijn ervan overtuigd dat de dienstverlening naar de klant door het aangaan van deze intensieve samenwerking nog verder verbeterd wordt. Dat is dan ook het uiteindelijke doel: het verder optimaliseren van klantcontact en het waarborgen van een kwalitatief hoogwaardig full service pakket.

FLX Solutions biedt oplossingen op het gebied van Robotic Process Automation en Chatbots en past dit toe met Artificial Intelligence. Deze slimme digitale transformatieoplossingen bieden voordelen op het gebied van kostenbesparingen, omzetgroei, kwaliteitsverbetering, klanttevredenheid en medewerkertevredenheid.

We zitten middenin een digitale revolutie”, licht Michael Heijtenis, directeur FLX Solutions toe. “Mens en machine kunnen uitstekend samenwerken. Saaie, repeterende werkzaamheden kunnen veelal uitgevoerd worden door een software robot. Contactcenter medewerkers kunnen zich dan meer richten op ingewikkelde vraagstukken en ‘quality time’ met de klant. De kwaliteit en aandacht voor de klant neemt toe, dat komt de klantloyaliteit ten goede. Soleo begrijpt dit.“

Samen bieden we een krachtige combinatie van kennis en technologie. De menselijke factor in de dialoog met klanten is en blijft belangrijk. Technologische oplossingen stellen ons in staat klantcontact nog efficiënter en effectiever af te handelen en onze mensen vrij te maken voor het bieden van gepersonaliseerde oplossingen”, vult Jac Vermeer, directeur Soleo Groep aan. “Voor Soleo betekent dit de volgende stap in onze groeistrategie. In onze visie om een totaal oplossing op het gebied van klantcontact in de gehele customer journey te bieden aan onze klanten, passen de diensten van FLX in het portfolio van de Soleo Groep.

 

FLX Solutions is een full-service leverancier van Robotic Process Automation software en aanverwante diensten, zoals advies en implementatie, met een primaire focus op digitalisering van klantcontactprocessen. Door toevoeging van kunstmatige intelligentie, met o.a. chatbots en analyse tools, ontstaan unieke en toekomstbestendige (maatwerk)oplossingen.  Vanuit haar kantoor in Arnhem werken zo’n 25 enthousiaste medewerkers aan de digitale toekomst.

Meer nieuws

Overname HMS door Soleo

Soleo Groep neemt HMS Contact Centers en Customer Care over. Hiermee zet Soleo weer een mooie stap in de groeistrategie van het bedrijf. Lees verder

Wisseling van de wacht

Jasper ter Horst wordt per 1 maart directeur Soleo Business Unit Zakelijk. Met zijn kennis en bevlogenheid gaat hij de BU naar een nog hoger niveau tillen. Lees verder

Customer First in gesprek met Jac Vermeer

"Je moet altijd kwaliteit leveren, dat blijft hetgeen waar je je mee onderscheidt", is het slotadvies van Jac Vermeer in zijn gesprek met CustomerFirst. Lees verder
Soleo Contact

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie