Aantal per pagina
Nieuws / 26-03-2018 - 08:45
Soleo Contact Centers neemt BSG Contact over
Soleo Contact Centers (Soleo) kondigt vandaag de overname van BSG Contact (BSG) aan. Begin maart vierde Soleo met haar medewerkers het 10-jarig jubileum, waar oprichter en directeur Alco Bosch zijn ambitie om een full service Customer Contact Center te worden, toelichtte. Lees meer..»

Leesvoer / 11-01-2018 - 11:20
SNELHEID TROEF BIJ SOCIAL MEDIA IN 2018
Onderstaand artikel komt van de website van Klantcontact.nl

SNELHEID TROEF BIJ SOCIAL MEDIA IN 2018
Snel, sneller, snelst. Social media in 2018 dienen de haastige mens, nog meer dan voorheen. Met korte video’s, tijdelijke acties waarbij snel reageren geboden is en aantrekkelijke content daar waar de klant is. Dat blijkt uit een recent gepubliceerd trendoverzicht van Scooperz. Lees meer..»

Nieuws / 01-03-2018 - 18:30
Soleo bestaat 10 jaar!
Wat gaat de tijd snel. Vandaag, 1 maart 2018,  bestaan we al weer 10 jaar! Graag willen we iedereen die hieraan heeft bijgedragen bedanken. Op naar de volgende 10 jaar!
  Lees meer..»

Leesvoer / 08-01-2018 - 14:40
DIGITALE KLANTEN SERVICEN IN 2018
Onderstaand artikel komt van de website van Customerfirst.nl

DIGITALE KLANTEN SERVICEN IN 2018

Onderzoek van BT naar de digitale transformatie van de klantbeleving heeft acht hoofdtrends opgeleverd. Customer experience futuroloog Nicola Millard licht de uitkomsten toe.

Lees meer..»

Nieuws / 21-02-2018 - 17:30
Dinsdag 13 maart: Netwerkvloer Apeldoorn
Dinsdag 13 maart is Soleo (samen met nu al meer dan 60 exposanten) aanwezig op De Netwerkvloer in het nieuwe Van der Valk Hotel in Apeldoorn. Graag nodigen we u uit als onze gast! Lees meer..»

Leesvoer / 08-01-2018 - 14:35
FORBES: 10 TRENDS IN CUSTOMER SERVICE EN CX
Onderstaand artikel komt van de website van Customerfirst.nl

FORBES: 10 TRENDS IN CUSTOMER SERVICE EN CX

We zitten middenin een tijdperk waarin het allemaal draait om de klant. De klant is beter geïnformeerd en ziet dat er meer opties zijn. Forbes voorspelt 10 trends in 2018 om de ultieme klantbeleving te garanderen.

Wanneer de customer journey niet goed is, verwacht de klant dat het bedrijf het probleem afhandelt zodat hij het vertrouwen terugkrijgt in het bedrijf. Sommige bedrijven zien dit als een grote last, terwijl anderen het juist zien als een kans om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Deze tien voorspellingen kan je volgens Wanneer de customer journey niet goed is, verwacht de klant dat het bedrijf het probleem afhandelt zodat hij het vertrouwen terugkrijgt in het bedrijf. Sommige bedrijven zien dit als een grote last, terwijl anderen het juist zien als een kans om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Deze tien voorspellingen kan je volgens Forbes als bedrijf niet negeren:

Lees meer..»

  • Bel ons
  • Mail ons