Service

Positieve ervaringen leiden tot tevreden klanten

Uw klanten verwachten van u een hoge mate van service in de vorm van een optimale bereikbaarheid, een persoonlijke aanpak en in één keer een goed en vriendelijk antwoord of oplossing. Dit op een moment dat het hen schikt via het kanaal van hun keuze.

Met goede serviceverlening kunt u zich als organisatie echt onderscheiden  t.o.v. uw concurrentie, zowel B2B als B2C.

Waardevol klantcontact

Onze medewerkers zijn vakkundig, vriendelijk en gaan graag waardevolle conversaties aan met uw klanten. Wij begrijpen dat klanten uw meest waardevolle ‘asset’ zijn en voelen ons een verlengstuk van uw organisatie.

Tijdens het klantcontact ligt de focus op de klantbeleving. Daarnaast denken we actief mee over verbeteringen in klantprocessen en klantervaringen.

Technologie

De menselijke factor in de dialoog met klanten is en blijft belangrijk, al zal de inzet steeds meer veranderen. Technologische oplossingen stellen ons in staat klantcontact efficiënt en effectief af te handelen en mensen vrij te maken voor het bieden van gepersonaliseerde oplossingen.

Al in de ontwerpfase van uw klantreis gaan wij met u in gesprek over hoe en waar technologie ingezet kan worden. Daarin staat altijd centraal dat de inzet van technologie moet leiden tot betere relaties tussen u en uw klanten. De belangrijkste waarde van onze totaalstrategie is dat hierin alle losse onderdelen slim en logisch met elkaar verbonden zijn.

Multichannel en multilingual

Het bieden van goede en snelle service is essentieel. Of dit nu via de telefoon, e-mail, chat of op social media is. Als organisatie wilt u uw klanten te woord staan op het door hen gewenste kanaal.

We bieden ondersteuning op verschillende niveaus, via verschillende contactkanalen en in verschillende talen waardoor onze service precies aansluit op uw wensen. U kunt bij ons uw totale klantenservice activiteiten onderbrengen, of een deel hiervan. Ook kunnen wij ingezet worden als receptiefunctie of als ondersteuning bij backoffice activiteiten. Welke vorm van uitbesteding u ook kiest, Soleo is voor u een betrouwbare en professionele partner die uw klantcontact op een hoogstaand niveau afhandelt.

Soleo zorgt voor een optimale inzet zodat de door u gewenste service levels gehaald worden. Indien gewenst kan Soleo alle klantcontacten rechtstreeks in uw eigen systemen verwerken.

U kunt Soleo ook inzetten bij acties, calamiteiten of projectmatige campagnes, zodat deze trajecten uw eigen reguliere werkproces niet verstoren.

Benieuwd wat Soleo voor uw klantenservice kan betekenen?

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie