Soleo breidt Groep uit met 4DMC

De Soleo Groep kondigt vandaag een meerderheidsbelang in 4DM Contact Center B.V. aan. 4DMC is de laatste jaren onder leiding van Jos van der Vorst en Marc Ruygt uitgegroeid tot een gerenommeerd bedrijf, hét contactcenter voor goede doelen in Nederland.

Marc Ruygt, de huidige directeur van 4DMC, blijft actief in de organisatie en verantwoordelijk voor de locatie in IJsselstein (UT). “In onze zoektocht naar een solide partner kwamen we al snel uit bij Soleo en dit bleek een goede match.” licht Marc Ruygt toe. “Soleo is voor ons niet alleen de partner waarmee we op het gebied van technologie en innovatie bijblijven in de markt, het DNA van 4DMC komt heel erg overeen met het DNA van Soleo. We geloven samen in kwaliteit en zien onze medewerkers als ambassadeurs van onze opdrachtgevers.”

“We zijn blij om 4DMC te verwelkomen binnen de Soleo Groep. Een gerenommeerd bedrijf met een grote en trouwe klantenkring in een niche markt.” vult Jac Vermeer, directeur Soleo Groep aan. “Naast traditionele dienstverlening zoals inbound en outbound fondsenwerving, waar persoonlijk contact een belangrijke rol speelt, biedt 4DMC haar opdrachtgevers data analyses en de kwaliteitsmonitor om het rendement binnen
het face-2-face kanaal significant te verbeteren. Wij hebben een duidelijke groeistrategie bepaald, maar blijven daarbij uiteraard wel kritisch. Het gaat ons om kwaliteit en synergie en de overname van 4DMC past hier in.”

4DM Contact Center B.V. is opgericht in 2011 en is gespecialiseerd in fondsenwerving, zowel inbound als outbound. Vanuit de vestiging in IJsselstein werken ca. 160 medewerkers als ambassadeurs voor ruim 60 goede doelen. 4DMC stelt zich op als volledig partner voor haar opdrachtgevers op het gebied van het behouden en aantrekken van structurele donateurs door middel van een volledig dienstenpakket en het leveren van onderscheidend hoge kwaliteit. Hierbij wordt er ingespeeld op veranderende wetgeving, de beweegredenen van donateurs en de wensen van de opdrachtgevers. Samen met haar gekwalificeerde werknemers levert 4DMC op deze wijze haar bijdrage aan het verwezenlijken van de maatschappelijke doelstellingen van uiteenlopende goede doelenorganisaties.

Meer nieuws

Klantcontact en pechvolgsysteem centraal voor Euromaster

Michiel Wesselink van Euromaster vertelt over hoe de kwaliteit en flexibiliteit van Soleo de doorslag gaf bij hun keuze Lees verder

Stichting Open Nederland kiest voor Soleo als contactcenter

We zijn trots dat de Stichting Open Nederland voor Soleo Groep heeft gekozen om een contactcenter voor Testen voor Toegang te realiseren. Lees verder

Opt-in: maximale privacy bescherming én kansen in leadgeneratie

Klanten vinden en binden in een tijd van opt-in wetgeving en AVG? Soleo genereert hoogwaardige leads voor opdrachtgevers in diverse markten. Lees verder
Soleo Contact

Op deze website gebruikt Soleo cookies en vergelijkbare technieken om de website goed te kunnen laten werken en om te analyseren hoe de website wordt gebruikt. Meer informatie