• slide3
    Is uw klant tevreden, en zo ja is hij dan ook loyaal?
  • slide24
    Hoe ervaart uw klant uw service, uw product of uw dienst?

Kennis is een krachtig instrument . Met de juiste kennis kunt u inspelen op de percepties van uw klanten over uw bedrijf, uw producten of uw serviceverlening. Hierdoor vergroot u uw klanttevredenheid, klantloyaliteit en kwaliteit. Inzicht in de wensen en behoeftes van uw klant bieden u de mogelijkheid om bij de ontwikkeling van uw producten of diensten hierop in te haken. Soleo brengt voor u deze kennis in kaart en verschaft u waardevolle informatie.

FOCUS OP UW WENSEN
Soleo is dé specialist op het gebied van onderzoeken en loyaliteitsprogramma’s zowel op de B2B als op de B2C markt. Onze creatieve en ondernemende houding en kennis van zaken zorgen voor snelle, effectieve oplossingen. Onze focus ligt op uw wensen. Al onze onderzoeken worden doormiddel van maatwerk aangesloten op uw wensen.
U heeft de keuze uit de volgende onderzoeken: Bereikbaarheidsonderzoek, Kwaliteitsonderzoek, Tevredenheidsonderzoek, Enquêtes, Loyaliteitscalls. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om meerdere vormen van onderzoeken met elkaar te combineren.

FORMAT EN FREQUENTIE
Op basis van het gewenste resultaat kijken we naar de best passende benadering. Door ons zeer flexibele Telecomplatform zijn we in staat het project snel naar uw wens in te vullen en door onze flexibele capaciteitspool zijn we in staat op korte termijn te starten. De aantallen onderzoeken worden in onderling overleg vastgesteld waarbij Soleo advies kan geven over de hoogte van de aantallen om een representatieve steekproef te realiseren.

Vragenlijsten kunnen zowel open vragen, meerkeuze vragen, checkbox vragen, waarderingsvragen of rapportcijfervragen bevatten. De frequentie van het onderzoek kunt u zelf bepalen: Zo kan het onderzoek eenmalig uitgevoerd worden, elk kwartaal, elk half jaar, jaarlijks of doorlopend. Komt u vooral meeluisteren met onze medewerkers tijdens de uitvoering van het onderzoek en vorm zelf een beeld van de reactie van uw klant.

RAPPORTAGE EN ANALYSE
Soleo zorgt voor een dagelijkse rapportage waarmee u de voorgang van het onderzoek kunt volgen. Na afloop van het onderzoek ontvangt u van ons een rapport met daarin alle totaalresultaten van het onderzoek overzichtelijk weergegeven.

Soleo zorgt voor een gedegen analyse op de resultaten van het onderzoek en stelt voor u conclusies en aanbevelingen op. Het eindrapport helpt u op weg naar de volgende stap in een meer waardevol klantcontact. Tevens zorgen wij ervoor dat u een overzicht van alle gebeld records ontvangt, met per record de resultaten van het onderzoek. Op deze wijze kunt u desgewenst op klant- of medewerkerniveau acties uitzetten.

BENT U GEÏNTERESSEERD?
NEEM DAN CONTACT MET ONS OP

 



MEER LEZEN OVER... Bereikbaarheidsonderzoek / Kwaliteitsonderzoek / Tevredenheidsonderzoek / Enquêtes / Loyaliteitscalls...
 

Kennis is een krachtig instrument . Met de juiste kennis kunt u inspelen op de percepties van uw klanten over uw bedrijf, uw producten of uw serviceverlening. Hierdoor vergroot u uw klanttevredenheid, klantloyaliteit en kwaliteit. Inzicht in de wensen en behoeftes van uw klant bieden u de mogelijkheid om bij de ontwikkeling van uw producten of diensten hierop in te haken. Soleo brengt voor u deze kennis in kaart en verschaft u waardevolle informatie.

FOCUS OP UW WENSEN
Soleo is dé specialist op het gebied van onderzoeken en loyaliteitsprogramma’s zowel op de B2B als op de B2C markt. Onze creatieve en ondernemende houding en kennis van zaken zorgen voor snelle, effectieve oplossingen. Onze focus ligt op uw wensen. Al onze onderzoeken worden doormiddel van maatwerk aangesloten op uw wensen.
U heeft de keuze uit de volgende onderzoeken: Bereikbaarheidsonderzoek, Kwaliteitsonderzoek, Tevredenheidsonderzoek, Enquêtes, Loyaliteitscalls. Vanzelfsprekend is het ook mogelijk om meerdere vormen van onderzoeken met elkaar te combineren.

FORMAT EN FREQUENTIE
Op basis van het gewenste resultaat kijken we naar de best passende benadering. Door ons zeer flexibele Telecomplatform zijn we in staat het project snel naar uw wens in te vullen en door onze flexibele capaciteitspool zijn we in staat op korte termijn te starten. De aantallen onderzoeken worden in onderling overleg vastgesteld waarbij Soleo advies kan geven over de hoogte van de aantallen om een representatieve steekproef te realiseren.

Vragenlijsten kunnen zowel open vragen, meerkeuze vragen, checkbox vragen, waarderingsvragen of rapportcijfervragen bevatten. De frequentie van het onderzoek kunt u zelf bepalen: Zo kan het onderzoek eenmalig uitgevoerd worden, elk kwartaal, elk half jaar, jaarlijks of doorlopend. Komt u vooral meeluisteren met onze medewerkers tijdens de uitvoering van het onderzoek en vorm zelf een beeld van de reactie van uw klant.

RAPPORTAGE EN ANALYSE
Soleo zorgt voor een dagelijkse rapportage waarmee u de voorgang van het onderzoek kunt volgen. Na afloop van het onderzoek ontvangt u van ons een rapport met daarin alle totaalresultaten van het onderzoek overzichtelijk weergegeven.

Soleo zorgt voor een gedegen analyse op de resultaten van het onderzoek en stelt voor u conclusies en aanbevelingen op. Het eindrapport helpt u op weg naar de volgende stap in een meer waardevol klantcontact. Tevens zorgen wij ervoor dat u een overzicht van alle gebeld records ontvangt, met per record de resultaten van het onderzoek. Op deze wijze kunt u desgewenst op klant- of medewerkerniveau acties uitzetten.

BENT U GEÏNTERESSEERD?
NEEM DAN CONTACT MET ONS OP

 



MEER LEZEN OVER... Bereikbaarheidsonderzoek / Kwaliteitsonderzoek / Tevredenheidsonderzoek / Enquêtes / Loyaliteitscalls...
 

  • Bel ons
  • Mail ons