• Stuur als link

Loyaliteitscalls

Loyaliteitscalls zijn bedoeld als proactieve calls om de tevredenheid te waarborgen of te vergroten. Hierbij kunt u denken aan het verwelkomen van nieuwe klanten, bestaande klanten die al langere tijd aan uw bedrijf verbonden zijn bedanken, na klachten/storingen contact zoeken met de klanten om te infomeren of de problemen zijn opgelost enz. Deze calls lenen zich ook goed voor een combinatie met gegevensverificatie. Door het tonen van betrokkenheid bij uw klanten zullen klanten zich betrokken voelen bij uw bedrijf. En creëert u klantenbinding. Eventuele klantsignalen die tijdens deze calls naar boven komen worden geregistreerd en geanalyseerd.


 

Loyaliteitscalls

Loyaliteitscalls zijn bedoeld als proactieve calls om de tevredenheid te waarborgen of te vergroten. Hierbij kunt u denken aan het verwelkomen van nieuwe klanten, bestaande klanten die al langere tijd aan uw bedrijf verbonden zijn bedanken, na klachten/storingen contact zoeken met de klanten om te infomeren of de problemen zijn opgelost enz. Deze calls lenen zich ook goed voor een combinatie met gegevensverificatie. Door het tonen van betrokkenheid bij uw klanten zullen klanten zich betrokken voelen bij uw bedrijf. En creëert u klantenbinding. Eventuele klantsignalen die tijdens deze calls naar boven komen worden geregistreerd en geanalyseerd.


 
  • Bel ons
  • Mail ons