Leesvoer

Aantal per pagina
SNELHEID TROEF BIJ SOCIAL MEDIA IN 2018 / 11-01-2018 - 11:20
Onderstaand artikel komt van de website van Klantcontact.nl

SNELHEID TROEF BIJ SOCIAL MEDIA IN 2018
Snel, sneller, snelst. Social media in 2018 dienen de haastige mens, nog meer dan voorheen. Met korte video’s, tijdelijke acties waarbij snel reageren geboden is en aantrekkelijke content daar waar de klant is. Dat blijkt uit een recent gepubliceerd trendoverzicht van Scooperz. Lees meer..»

DIGITALE KLANTEN SERVICEN IN 2018 / 08-01-2018 - 14:40
Onderstaand artikel komt van de website van Customerfirst.nl

DIGITALE KLANTEN SERVICEN IN 2018

Onderzoek van BT naar de digitale transformatie van de klantbeleving heeft acht hoofdtrends opgeleverd. Customer experience futuroloog Nicola Millard licht de uitkomsten toe.

Lees meer..»

FORBES: 10 TRENDS IN CUSTOMER SERVICE EN CX / 08-01-2018 - 14:35
Onderstaand artikel komt van de website van Customerfirst.nl

FORBES: 10 TRENDS IN CUSTOMER SERVICE EN CX

We zitten middenin een tijdperk waarin het allemaal draait om de klant. De klant is beter geïnformeerd en ziet dat er meer opties zijn. Forbes voorspelt 10 trends in 2018 om de ultieme klantbeleving te garanderen.

Wanneer de customer journey niet goed is, verwacht de klant dat het bedrijf het probleem afhandelt zodat hij het vertrouwen terugkrijgt in het bedrijf. Sommige bedrijven zien dit als een grote last, terwijl anderen het juist zien als een kans om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Deze tien voorspellingen kan je volgens Wanneer de customer journey niet goed is, verwacht de klant dat het bedrijf het probleem afhandelt zodat hij het vertrouwen terugkrijgt in het bedrijf. Sommige bedrijven zien dit als een grote last, terwijl anderen het juist zien als een kans om de verwachtingen van de klant te overtreffen. Deze tien voorspellingen kan je volgens Forbes als bedrijf niet negeren:

Lees meer..»

SOLEO WEGENS UITBREIDING VERHUISD / 06-05-2017 - 17:20
Op 1 mei 2017 is Soleo Contact Centers wegens uitbreiding verhuisd naar een nieuw pand in Deventer aan de Leeuwenbrug 91.
​Sinds haar oprichting in 2008 handelt Soleo jaarlijks vele klantcontacten af voor haar opdrachtgevers. Dankzij de kwaliteit en de inzet van onze medewerkers heeft Soleo de afgelopen jaren een constante groei doorgemaakt. Lees meer..»

De Soleo Brochure / 09-07-2014 - 15:35
Niet alleen onze website is vernieuwd, ook hebben we een nieuwe brochure. Lees meer..»

Soleo neemt deel aan item Rondvraag van Telecommerce Magazine / 29-09-2014 - 18:20
Soleo heeft meegewerkt aan het item Rondvraag van Telecommerce Magazine .  Lees meer..»

  • Bel ons
  • Mail ons