Leesvoer

Aantal per pagina
SOLEO WEGENS UITBREIDING VERHUISD / 06-05-2017 - 17:20
Op 1 mei 2017 is Soleo Contact Centers wegens uitbreiding verhuisd naar een nieuw pand in Deventer aan de Leeuwenbrug 91.
​Sinds haar oprichting in 2008 handelt Soleo jaarlijks vele klantcontacten af voor haar opdrachtgevers. Dankzij de kwaliteit en de inzet van onze medewerkers heeft Soleo de afgelopen jaren een constante groei doorgemaakt. Lees meer..»

De Soleo Brochure / 09-07-2014 - 15:35
Niet alleen onze website is vernieuwd, ook hebben we een nieuwe brochure. Lees meer..»

Soleo neemt deel aan item Rondvraag van Telecommerce Magazine / 29-09-2014 - 18:20
Soleo heeft meegewerkt aan het item Rondvraag van Telecommerce Magazine .  Lees meer..»

Klanttaal / 03-07-2015 - 10:30
We vinden het niet heel raar dat we weinig respons krijgen als we Nederlands tegen een Fransman praten. Om toch iets voor elkaar te krijgen in Frankrijk proberen we een paar woordjes Frans, de nodige gebaren en een vriendelijke lach doet de rest. Uiteindelijk willen we toch graag dat de Fransman het juiste brood voor ons pakt, het juiste diner op tafel zet of de juiste reparatie uitvoert. Toch verwachten wij van onze medewerkers, collega’s en directie dat ze klantgericht in actie komen als we communiceren over KPI’s, omzet, acquisitie, royementcijfers, retentie en NPS. Lees meer..»

Loyaliteitsprogramma’s de moeite waard? / 03-07-2015 - 10:15
Loyaliteitsprogramma’s zijn hot. En steeds meer consumenten zijn lid van een dergelijk beloningsprogramma. Maar maakt dat ze ook tot echte, loyale klanten? Niet echt, is de conclusie van Amerikaans onderzoek. Het actieve gebruik van de programma’s blijkt namelijk juist af te nemen. Lees meer..»

Zelfstandige consumenten verwachten goede klantenservice via alle kanalen / 03-07-2015 - 08:30

De oriëntatiefase van het aankoopproces vindt meer en meer buiten het directe gezichtsveld van de producent of dienstverlener plaats. Consumenten kunnen zichzelf in de gedigitaliseerde wereld uitstekend zelf bedienen. Maar indien nodig wensen zij wel direct uitstekende service via de verschillende kanalen. Een grote meerderheid (85%) vindt evenwel dat het gemakkelijker zou moeten zijn om contact op te nemen met bedrijven. Slechts een op de vijf deel van de problemen wordt tijdens de eerste interactie met een bedrijf opgelost. En dat terwijl wederom een grotere meerderheid (88%) van de consumenten loyaler zou zijn als communiceren met een onderneming eenvoudiger zou zijn.

Lees meer..»

  • Bel ons
  • Mail ons